Sevdanur123 benim bebeğim de dün doğdu, entübe edildi bir iki saat içinde ekstübe edildi. Şu an soğutma tedavisi alıyor, daha kuzuma sarılamadım doğru düzgün göremedim bile. Bende sezeryan oldum iri bebek diye, her şey normaldi herkes şaşırdı bebeğin böyle doğmasına. Anormal hiç bir şey yoktu. Allah yardımcımız olsun ♥️😞