Bebegim 3 ay 25 günlük dun ve bugün sarı mukuslu bi şekilde kustu aynı kaka rengi gibi neden olabilir sadece anne sütü alıyor. geçtiğimiz 2 gündür de çoğu zaman memeyi almıyor kafasını geri itiyor yatarak emziriyorum o şekilde de bazen alıyor bazen almıyor memeyi ve 3 gündür sütüm azaldi 1 buçuk ay kadar Mama kullandık bir aydan fazladır kullanmıyoruz sütüm iyiydi ama 3 gündür yutkunma sesi çabuk bitiyor ve goguslerim de 3 gün öncesine kadar daha yumuşak birikmiyor sanki Süt anlayamıyorum doymuyor da huzursuz oluyor 3 öğün yiyorum da yemem de bi sorun yok niye böyle oluyor ya