Hsniye7 Kzlar bana doğum parası yattı.ama emzirme parası yatmadı.bebeğim 3 aylık.sigortalılara emzirme parası yatıyor mu?yatıyorsa nerden başvuru yapmamız ve ne yazmamız gerekiyor ?
Reyhanasya Hsniye7 sgk ya dogum belgesiyle siz yada eşiniz başvurursa yatar varsa sqk da tanımlı hesabınız oraya yoksa PTT ye 2021 de 235 TL 2022 ne kadar oldu bilmıyorm
Yzaman Hsniye7 eşim sigortalı bize süt parası yattı 316 TL daha doğum paramız yatmadı bizim de gerçi daha 14 günlük olduk yatar herlde 😁
Okuroya Sigorta size mi ait ? Benim sigortam yoktu eşim memur olduğu için emzirme ödeneği yatmamisti bana. Sizin de böyle durumunuz varsa alamazsınız. Memurlar alamıyor ya da eşi memur olanlar.