Merhaba benim sorunum aylardır var ama önceleri gece bir kere olurken şu sıra üç dört defa oluyor. Bebeğim 8 aylık gece uykusunda çığlık çığlığa gözler kapalı asla avutamıyoruz ne emiyor ne pış pış ne emzik ne sakince konuşma hiç bişey işe yaramıyor 5-10 dakika böyleyiz. Bizimde sinirlerimiz iyice yıprandı uyandırmaya çalışıyoruz en son o da işe yaramıyor uyanmıyor kendini yay gibi geriyo çığlık atıyor ağlıyor tepiniyor ilk başlarda yaşadığımız ağır kolikten diye düşünüyorduk bi iki gece oluyor sonra düzeliyordu ama bu sefer üç dört geceyi geçti acaba bir sorun mu var bebeğimizde doktorada soracağım tabi ama sizden bi akıl almak istedim çünkü büyük ihtimal doktor önemsemeyecek çünkü bi ara sorduğumuzda açlıktan demişlerdi sırf bu yüzden geceleri mamada veriyorum emdiği yetmiyorsa diye ama yine aynı.