Kızlar bi yerde tarif gördüm önce haşlayıp kabuklarını soymuştu başka bi tarifte de kabuklarını soymadan yapmıştı hangisi daha iyi olur acaba kabuklarını soyup yapmam sindirim açısından daha mı iyi olur sizce? Bi de bebeğim 6ay 27 günlük oldu yemeklerine artık katabilirim değil mi?