Günaydın kızlar bi konu hakkında sizden bilgi almak istiyorum salı günü kızımın 1 yaş doğum günü var ve aklıma aşırı takılan bi konu var ikramlıklar bunları siz birgün öncedeymiş yaptınız aynı günüm acaba aynı gün yetiştirememiş diye düşünüyorum öncedeyse yapılanlar bayatlamazmış acaba menüme tam olarak karar vermedim hala ama kafam aşırı karışık