MRKbra mont yada kalın tulumunu giydiiriyorum şapka takıyorum birde battaniyeye sarıyorum ama geçen hafta sonu hava esmiyordu gezmeye çıktık bi kapşonlu üstüne hırka giydirdim üstüne ince bi örtü attım zaten hissediyoruz üşüdüklerinde felan kendime göre giyindiriyorum ben üşürsem onu daha kalın, terlersem bana göre giydiriyorum