oğlum beş ay on günlük. bu gece saat başı uyandı diyebilirim yani neden uyanıyor olabilir? pışpışlıyorum susmuyor emziğini takıyorum susmuyor mecbur emziriyorum ne zaman uyanırsa uyansın. yani saat başı acıkmasının imkanı yok bence. bu ilerde bana sorun olacak gibi hissediyorum yani sadece emzirmemle uykuya dalması. napayım bana akıl verin onu uykuya nasıl geri döndürebilirim. birde geceleri yatağında yatıyor sorun çıkarmıyor ama gündüz asla yatağında yatmıyor pusette uyuyor iki büklüm olmak hoşuna mı gidiyo anlamıyorum