Merhaba anneler kızım 4 aylık doğduğundan beri sadece anne sütü ile besledim 2. Ayında yaşadığımız pamukçuk yüzünden meme reddi yaşadığımız sa oldu şuan da da diş sıkıntıları başladı kaşıntı aşırı salya vs. Sorun su ki sütüm var emdiği zaman uyuturken karnından lık lık sesler geliyor Çişli bez sayısı ideal göğsümü sıkınca bazen çoğu zaman tazyikli bile geliyor ama bebeğim ortalama aylık 500 gr anca alıyor sağlığı yerinde olsun sıkıntı değil ama dışarıdaki herkesin zayıf gözüyle bakması beni yoruyor gelişimi için her anne elinden geleni zaten yapıyor ama babannesi falan hep başka bebeklerle kıyas ediyor ben çok sinir oluyorum ister istemez etkiliyor beni bu konudaki fikrimiz neler bebeğim aşırı hareketli bu arada bu etkiler mi 3. Ayında dönmeye başladı