birkupalatte Kaganseda Bize de o kremi verdi. Sürdüm geriye doğru sıvazlayarak. Sonra zeytinyağı damlattım pipisine 3 gün bardak koydum.
birkupalatte Kaganseda Doktor öyle yapmamızı yoksa yapışacağını söyledi. Valla bebeğim hiç ağlamadı acı belirtisi bile göstermedi
Kaganseda birkupalatte anladım. Kucagınıza nasıl aldınız peki cok soru soruyorum ama kusura bakmayın ben önden alamıyorum korkuyorum canı acır dıye ☺️
birkupalatte Kaganseda Yok estağfurullah. Bardak koyduğum için o korudu kucağa alırken. Biraz da dikkat ettik. Sırtını göğsüme yasladım elimi poposundan destekledim 🤗
glsma06 Kaganseda doktor ne dediyse onu yapin ben 3 gun sadece batikon surdum 4. Gunden sonra 3 gunde doktorun verdigi kremi 7. Gun de banyo yaptirdim zaten tamamen iyilesmisti