Minikprenseees neden benim doktorum kaka yapıyor mu diye soruyordu. Bununla ilgili internette bir çok yazı var. Yeni doğan bebeklerde ilk 5 gün içinde ufak ufak ve kabız şeklide görülen dışkılama yetersiz beslenme belirtisidir.
Süt çocuklarının ise günde 1-3 kere ya da 1-2 gün arayla kaka yapması normal karşılanır. Ancak kaka yapması daha fazla geciken bebek bir de kabız olmuşsa muhtemelen az besleniyordur, denilebilir.