Anne_6 Covid geçirdikten sonraki ilk adetim çok az oldu. İlk gün kanamam iyiydi. Sonra iki gün damla damla oldu ve bitti kanamam. Normal döngüm 6 gündür. 3 gün orta miktarda kanama olur sonra azalırdı. Bu sefer hiç olmadım gibi bir şey oldu. Covid sonra etkilenen oldu mu başka.doktora gitsem mi acaba
flowermom Anne_6 benim adetim de 1 hafta gecikme oldu covid sonrası..azalma olmadı ama etkileyebiliyor endişelenmene gerek yok bence , devam ederse sonraki adetlerinde de ozaman gidersin doktora
Anne_6 3_bebeli_ana daha önce aşı yaptıranlarda duymuştum. Hamile kalma sürecini etkiliyor diye. Gerçek mi acaba
Anne_6 Anne_6 hatta hamile kalmakta sıkıntı yaşamamak için aşı yaptırmayan insanları da okudum burada
3_bebeli_ana Anne_6 bende asi dan sonra adet gecikmecisini duymuştum hatta iki kere asilarim adet günüme geldi ara kanamlar yaptı ki asla böyle hirsey olmaz di.. Gecikme olmadı ama ara kanamalar yaşadım ikisi aşı sonrası.. İnşallah oyle birsey yoktur 🤲