Kızlar 6 aylık oğlum 20 gün önce covid atlattı çocuk doktoru genelde kalp doktoruna yönlendiriyoruz zarar vermiş mi diye dedi dün götürdüm ve çok az bir sıvı oluşumu olmuş bir ay sonra tekrar gelin dedi doktor geçmezse ilaç tedavisi dedi corona çocuk ve bebeklerde en çok kalpte iz bırakıyormuş