Hafizehdjakjx Kızlar sütünüzü nasıl saklıyorsunuz bugünden itibaren bende koymak istiyorum gündüzleri deil ama gece sağmak istiyorum ama nasıl koyuyorsunuz
Melesss Hafizehdjakjx tarihini ve saatini yazıp buzluğa koyuyorum. Vermek istediğimde musluktan akan suya tutup çözdürüyorum sonra ısıtıyorum
sadeturkvatandasi Melesss merhaba buzluktan direkt oda sıcaklığına çıkarmak yanlış, ilk buzdolabında çözdürüp daha sonra sıcak bi kasede ılıtmak gerekiyor. Aslında bu buzluktan çıkan her ürün için geçerli (et, tavuk, balık) Bilginize🤗
oglumubeklerken Süt saklama poşetlerine koyup üzerine tarih saat yazıyorum normalde buzdolabında 3 gun dondurucuda 3 ay saklanıyor ya. Sağdığım 2 gün buzdolabında tutuyorum nolur nolmaz gerekli olursa diye 2.gunun sonunda buzluğa kaldırıyorum. Zaten bi sağdığımı buzluğa koyana kadar buzdolabında bırakmalık yenisini sağmış oluyorum. Ben bu şekilde yapıyorum
Hafizehdjakjx oglumubeklerken bende onu sorcaktim mesela gece sabaha kadar ara ara sahip buzdolabında tutsam sabah poşete koyup dondurucuya atsam olur mu dicektim bide ilerde dondurucudan çıkarıp kullanacağımız da hepsi çok gelirse donan seyip nasıl ayiriyorsunuz
oglumubeklerken Hafizehdjakjx bi defa sağdığınız sütüm üstüne bir sure sonra tekrar süt sağmamalısınız. Sıcaklıkları farklı olur çünkü dolapta beklettiğimiz süt soğuk olacak onun üstüne sağdığınız yeni süt sıcak olacak o şekilde olmamalı maalesef. Şöyle yapabilirsiniz e bebekte 4lü süt saklama kapları var poşet değil bildiğin saklama kabı yıka yıka kullan yani. Onlardan alabilirsin gece her sağdığını ayrı kaba koyup buzdolabında sakla hepsinin aynı soğukluğa geldiğinden emin olduktan sonra hepsini 1 süt saklama poşetine koyup buzluğa kaldır tatlım buzluğa kaldırdığın tarih ve saati yazarsın üstlerine ama buzdolabında bekleme süresi 3 gunu geçmemeli.
oglumubeklerken Hafizehdjakjx buzlukta sakladığın sütü kullanmadan önce normal buzdolabına indirip çözülmesini beklemen gerekiyor canim iyice çözüldükten sonra kullanacağın kadarını ısıtıp kullanabilirsin. Ama geri kalan çözdürdüğün sütü tekrar buzluğa kaldırıp dondurma o şekilde de olmaması gerekiyor maalesef çözdürdüğünü 3 gün içinde kullanmaya bak.