Epifenomen-gkc Seymaemre-asya34 bugün veya en geç birkaç gün içinde yapılması gerektiğini söylüyorlar
Epifenomen-gkc Seymaemre-asya34 Riva ederim ayrıca benim çok tanıdıgım geri çevrildi ikinci dozun zamanını 10-15 gün geçirdiğinxe bile yapmıyorlar kaldı ki iki ay sonra hiç yapılmaz
Epifenomen-gkc Seymaemre-asya34 ilk dozu bir 3 ay 21 gün demişsiniz bir 2 ay 18 hangisi doğru hanımefendi, burada yanlış yönlendirmelerde bulunmayalım doğrusu hangisi?
Seymaemre-asya34 Epifenomen-gkc ilk dozu zamanında yapıldığı için önemli dgl dedi Dr ezcaneden almıştım geri verdim aşıyı