pundit ama alışması için öyle olması gerekiyor nasıl yaklaşmam gerekiyor diye soruyorsunuz , sadece onun yanında olmanız lazım başka bir şeye gerek yok . Küçük bebeğinizle gitmek pek sağlıklı olmaz bebekle mi ilgileneceksiniz , büyükle mi :) eşiniz izin felan alabilir bu dönem için . Büyüğünde sizin birkaç saat olsa bile onunla yalnız birşeyler yapmanıza siizin yanında olduğunuzu hissetmeye ihtiyacı var , siz tek başına yolladığınız için o biraz farklı hissetmiş bunu düzeltmek lazım yoksa hep terk edilmiş gibi hissedebilir . Alıştıktan sonra daha kolay olur sizin içinde .