Melekannesiiiii ben. Ama bu durum bebeğin varken inanılmaz kötü bir şey. Gece kalkıyor, onu uyutuyorum, yatağıma gidip yatıyorum ve hemen uyuyorum ama mesela o 5dk sonra beni uyandırıyor. Çile gibi. Ya da onu uyutmak için yanına yatıp pışpış yapıyorum ve orada uyuyakalıyorum sabaha kadar. Kaç kere gece eşim gelip beni çocukların odasından alıp kendi odamıza götürdü sayamıyorum artık