Xxxnppp Pazartesi günü sezeryan doğum yaptım kızlar gün içinde şiddeti geceki kadar olmasada gece ağzı yukarı yattığımda kalkınca aşırı ağrılarım oluyor ayaklarımın üzerinde duramıyorum resmen mesanem fena ağrıyor böyle olması normal mi ne yapmalıyım
Gryffindor Xxxnppp Kafanızı yüksek tutup yatarsanız çok daha rahat olur ben öyle yapıyordum. Düz yatınca çok ağrım oluyordu. Öyle yatıp kalkınca çok ağrım oluyordu. Çok geçmiş olsun
Sarew Xxxnppp kafanızı yüksekte tutarak yatın. Birde çabuk tıparlanmak için doktorum tavuk suyu çorbası işkembe , haşlama vs bu tür şeyler tüketmemi söylemişti. Geçmiş olsun.🙂
Xxxnppp Gryffindor evet bende öyle yatmaya çalışıyorum bebeğim küvezde o gelene kadar toparlayayım diye uğraşıyorum