Evet güzell anneler basliktada oldugu gibi sasirdim artik acaba bugunmu gecer yarinmi gecer diye diye iki bucuk ayi devirdik sürekli aglayan mutsuz bi kizim var hep agliyo kucakta kesmiyo artik gunduz hicccc uyumuyo hele aksam aglsmaktan morariyo artik kackere acile kostuk sükür bi saglik sorunu yok doktorlae gaz diyior gaz damlasi veriyorum iki tane faydasi yok kakasini kendi yapamiyor hala benim merak ettigim nezaman bu cigliklar katilincaya kadar aglamalari biter cok yorgunum hic bi is yapamiyorum bitane daha oglum var ilgilenemez oldum bitsin artik bu kabus gunler dua edin nolur anelerim ruh gibi dolaniyorum artik ortada