Selamlar, oglum 1 yasinda tam yurume oncesi evrede. Surekli kol altindan tutup yurutmek zorundayim. Ayni zamanda yuruyemedigi icin bir sey istediginde hemen kucak istiyor. Kendi basina bir sey yapamadigi icin. E haliyle bende bel bitti. Hatta pazartesi fizik tedavi basliyorum.
Sorum şu: yurumeye baslayinca cocugun bele olan yuku azaliyor mu? Evet pesinden kosucaz cok hareketli ama en azindan bele olan yuku azaliyor mu?