ElifD93 Kızlar bebeğim 97 günlük gaitasinda lökosit var diye doktorum zimaks kullanmamızı istedi. 2 gündür kullanıyoruz ama kakası bildiğiniz yeşil oldu ve sulu gibi ilaç yapmış olabilir mi ya da başka bir sıkıntı mı var ilk defa böyle oluyor çok endişe ediyorum başka bir şeyse diye :((
Sonsuzmutluluk ElifD93 antibiyotiklerin böyle etkisi var malesef bitince probiyotik kullanın Biogaia gibi
ElifD93 Sonsuzmutluluk yeşil olma durumi olur mi ilaçtan sadece sulu olmasını mi kasdettiniz acaba. Ilk annelik tecrubem yalnizim cok tedirginim kusura bakmayin :(
PembePelikan ElifD93 yeşil olması sorun değil sulu da olabilir korkacak bişey yok,, ama Benim bildiğim zimaks diğer antibiyotiklerden farklı olarak 3 gün kullanılıyor, eczacı size ne dedi verirken ?
Sonsuzmutluluk ElifD93 sulu ve yeşil olabilir endişe etmeyin ateş ve döküntü yoksa korkmayın sakin olur düzelir zamanla bolbol emzirin emiyorsa
ElifD93 PembePelikan Doktorum bir haftayi tamamlamasi gerektigini söyledi ama :( Sayfalarda bakınınca yeşil kaka olmamasi lazım yazmışlar hep endişe ettim sadece anne sütü alıyor oğlum.
PembePelikan ElifD93 bir haftayı tamamlayın o zaman,, bizim doktorumuz yeşil kaka sorun değil demişti, siyah olursa sıkıntı var demektir