oğlum 19 aylık, bu zamana kadar hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım. gün içinde de, gece de eskisi gibi bezini böyle dolu dolu doldurmuyor. az önce gece bezini aldım, sanki sadece 2 saattir altındaymış gibiydi. yemesi içmesi aynı, zaten çok fazla su içiyor seviyor suyu, suluğu her daim ortada gidip gelip içer. başka türlü atıyor desem terlemiyorda. doktorumuza yazmam gerekir mi birşey yapılması gereken bir durum mu?