Merhaba anneler . Öncelikle söyle soyleyeyım 2 yıldır uğraştım atamam gerçekleşti kurumun şartları çok çok iyi olduğu ıcın çocuğum geleceği için onaylamam lazım ama bebegım 2 aylık daha . ;( Bana cocuk 1 yaşına kadar saat 4.3 çıkabilirsin ama sen genelde 3 de falan çıkarsın ısın bitince direk dedıler . Bebeğe annem bakacak ama bu süreç nasıl olacak süt sağım bırakacak ama süt tam gün yetmez mama hıc vermedim de nasıl yapabılırım benı yönlendirebilirainiz deneyımlı anneler lutten . Bana verecegınız tavsiyelere çok ıhtıyacım var keşke bırakmasam ama hersey onun daha iyi şartlara sahip olması ıcın su ülke düzenınde bu fırsatı tepmek ıstemem cunku gerçekten aşırı aşırı ıyı sartları