Kadernur benimde öyleydi ilk 4 ay sonra dizlerim çok ağrıma başladı Bi gün sabah oldu dedim bu böyle olmaz direk anında bıraktım ağladı ama sallamadım, kucağıma aldım oynadım sakinleştirdim sevdim, yatağa yatırdım yanına uzandım emzirdirdim sakinleşsin diye sonra emziğini verdim bana sarılarak uyutmaya çalıştım ilk yarım saat derken alıştı, ilk başlarda çok ağladı böyle yaparken o ağlayınca kucağıma aldım gezdik dolaştık tekrar denedim, en azından sallamıyorum, şuan 8 ay 9 günlük oğlum,