Alibebek20 Tayinimiz için orayı yazacağız. Yaşam nasıl orada? Kiralık eşyalı ev bulabilir miyiz? Orada olanınız var mi kizlar😊
Isteboylebisey Alibebek20 biz de merkeze geldik daha bir hafta oldu. Havası manzarası ve şimdiye kadar karşılaştığımız kişiler çok iyi. Kiralar da Her yer gibi. Biraz eli yüzü düzgün evler 2000 den aşağı değil
Burc123 Alibebek20 buna da yanıt vermek isterim Şırnak’ta yaşıyorum şu anda tayin sebebiyle ama fatsalıyım normalde tercih edebiliyorsanız faydaydı tercih edin derim ☺️☺️☺️
Ozlem-pr21 Alibebek20 Fatsaya gelin olarak geldim kira heryerle aynı insanları da iyi . Havası bana iyi geldi
Alibebek20 Burc123 gönlümüz de fatsa var❣️ ama çok kişi tercih ediyor deniz kenarı diye:( muhtemelen cizre olacak..
Busragultekin Alibebek20 hayırlı olsun öncelikle ben Ünye’liyim fatsayla arası 20 dk var yok fatsa güzel bi yerdir sahil kenarı geçimde çok zorlamaz büyük şehirlere göre kiralar konusunda bilgim yok ünyeyi de gezin güzeldir 🥰