Pembelifiyonk Ay çıldırmak üzereyim 😩 4 ay 22 günlük oğlum var ve bir kaç gündür geceleri saat başı ya resmen herrr saat uyanıyor ağlıyor gözler kapalı bağırıyor neden ? Uykusu var ama uyumuyor. Sizlerde durum nasıll? 😭😭😭
Ares01 Pembelifiyonk canım 3 ay 20 günlüğüz biz de öyleyiz. Atak ve uyku gerilemesi var biliyorsun bu ay. Normalde bebeğim düzenli uyur ama ataktan dolayı biz de öyleyiz endişelenme
Goncikim Pembelifiyonk ahhh annelik çok zormuş gerçekten annelerimizin ayaklarını öpsek az kalır 😭😭🙏ama geçecek canım biraz daha sabır benim oğlum 13 aylık oldu ama 6 aya kadar çok zorlandım şimdide zor ama en azından her saat başı ağlamaları geçti🤦🏻♀️Belki dişi çıkar ondan huzursuzdur bazı bebeklerin dişi erken çıkıyo
Pembelifiyonk Goncikim belki de. Damakları çok kaşınıyor ve baya salyalı dişi var atağı var yok yok maşallah. Sağlıklı olsunlarda 💆🏻♀️