dehsetulvahset Pazartesi öğleden sonra oğlumda isal başladı ha bugün ha yarın derken geçmedi bugün de gece bile ishal yaptı su gibi olmaya başladı artık … Bugun için ogllen bir bucukda randevumuz var ama şimdi arastrdim kafam örnek alıp bakacaklar denildi acaba kaka yaptigi an hem hastaneye gidip acilden giriş mi yaptrsam yoksa bir bucugu mi bekliyim çocuk da hal kalmadı ya
dehsetulvahset dehsetulvahset keşke dün gorurseydim normal ishal saniyorum ama başka birşey var bu cocukda hiç düzelme olmadı hiçbir şey yediremiyirum zaten sadece emiyo 1 buçuk yaşında tam
Mervi-10 dehsetulvahset geçen bizde öyle oldu rotavirüs aşısı varsa korkmayın derim ama bizimde 17 gün sürdü bol bol sıvı takviyesi verim
dehsetulvahset dehsetulvahset ay hastaneye yatış verecekler gibi geliyo iyice zayıflamaya başladı yavrum
dehsetulvahset dehsetulvahset bı yandan da dış patlatiyo 4 tane birden bende ona felan yoruyorum bunu ama yok başka bı mikrop bu
dehsetulvahset Tazeanneg elimden geldigince iciriyorim sadece su ve meme başka birşey kabul etmiyo bı de ayran iciyo
Zeynepbadeaydmr Geçmiş olsun keşke eczaneden maflor alsaydınız bolca sıvı alması lazım taze portakal havuç elma suyu gibi seveceğiz şeyler içirin . Eğer balgamlı bi ishal ya da kan yoksa korkulacak bir şey yoktur üşütmüştür
dehsetulvahset Zeynepbadeaydmr canm ayran su bı de meme bunun dışında asla birşey yemiyor içmiyor neler yaptım yesin die ama ağzı kilitli mis gibi herşeyi yiyen çocuk gitti zayifladi
dehsetulvahset Neslihan1903 covitte ishal belirtisi oluyor mu ki başka hiçbir belirti yok asi da hepsini yaptırdım rotavirus de dahil
Tucix Geçmiş olsun, rota virüsü olabilir Allah korusun yavrunuzu, bence randevuyu beklemeden acilden giriş yaptırın
dehsetulvahset Tucix onu da düşündüm ama bilemedim aşısını da olmuştuk Allah’tan işte bilemedim hangisi daha doğru olur acaba hani günde 4 kez felan yapıyor kakayi ama onda da kıvranarak bayağı karın ağrısı cekiyo sonra ishal bugün de az önce yine kivrandi baktım sesli yaptı normalde gece yapmazdı az önce yapınca korktum …. Acaba doktor diski örneği istermi işte yaptığı an direk götürsem mi randevu saatini mi beklesem doktor bu sefer diskiyi bekleyelm derse iyice gecikecez çünkü bı an önce tedavi başlasın istiyorim
Neslihan1903 dehsetulvahset oluyor ishal yeni oldu bebeğim rota yapıldıysa başka bir şey gelmedi aklıma yatırırlarsa yatırın serumla sıvı alsın geçer gider inşallah
dehsetulvahset Neslihan1903 evet rota olmuştuk ama belki de yine de o virüstür de hafif atlatiyordur. . bilmiyorum ki gece yapmazdı az önce yine kivraninca korkmaya başladım acilden mi girsek dedim çünkü saatinde doktora gidersem diski ornegi bekleyecek doktor bende ilk diski yaptginda direk hastaneye gitsem ben labaratuara yönlendirirken mi acaba o yüzden sordum
Tucix dehsetulvahset Belki aşısını olduğunuz için hfif atlatıyor olabilirsiniz, ben size söyleyeyim eğer devlet hastanesine giderseniz direk covid testi yaparlar, sonuç çıkmadan da herhangi bir dışkı idrar kan örneği almazlar, özele giderseniz belki
Neslihan1903 dehsetulvahset ben hastanedesiniz sandım hastanede değilseniz direk gidin onlar bir yol bulur beklemek iyi bir fikir değil bu tarz şeylerde randevu beklenmeZ
Bidam Soda icirin belki icer. Bi de probiotik basladiniz mi rota olsa bile asiri ilac vermiyorlar probiotik veriyorlar benin kizim da 15 aylikken boyle bir sey gecirdi kaleidon probiyotik almistik. Ben ne zaman ishal olsa hemen başlarım 4 5 gun veririm probiotik