Deletedmom_112 Merhaba arkadaşlar ben 16 gün önce sezeryanla doğum yaptım, sorum şu sezaryendan sonra ne zaman korse takmaya başladınız, göbeğiniz ne zaman gitti.. tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Poyrazmoms01 Deletedmom_112 doğumdan 10 gün sonra kullanmaya başladım canım bir sorun olmuyor hatta daha rahat hareket ediyorsun