Yardımcı olun lütfen..2 aylık bebeğim var pazartesi tam 2 aylık olacak inşAllah ve son bi kaç gündür sanki bezleri tam dolmuyor gibi hepsi değil ama bazıları.Ve artık göğüste durma süresi uzadı 5-10 dk falan.Bazende elini emiyor gazı mı var bilmiyorum..