Oğlum 4,5 aylık hırıltı öksürük den şimdi geldik hastaneden yüksek ihtimal Kovid iz şuan lütfen atlatanlar özellikle bebeği olup atlatanlar yazabilir mi bebek için endişe ediyoruz buhar verdiler iğne yaptılar şurup yazdılar yolladılar ateş yok şuan fakat ciddi bir hırıltı ve öksürük var