Adakuss Kızlar bebeğim gece emdikten sonra 4 saat uyuyo öyle kalkıyor bnde öyle emziiyorum bnm gibi olan var mı illa 3 saat mi olması lazım bazen 4.5 saat oluyo kendi ağlayınca kalkıyorum hata mı yapıyorum
a010101 Adakuss gayet normal canım açıkınca kalkıyor işte 5 6 saati geçmesin yeter illa 2 3 saat olması şart değil her bebek düzenini kendi oluşturuyor
_ipekk18 Adakuss 46 günlüğüz doktora geçen gün sordum 2.5 saatte emziriyordum 3.4 saati geçmesin dedi Alarm 3.5 saate kuruyom o kendi alrmdan önce uyaniyor zaten 4 saati bulmadık hiç duştan sonra baya uyuyor 🙂 hatta geçen gün duşta uyuya kaldı banyo olurken 🤣🤣
Eminneee Adakuss Benim bildiğim 3 saati geçmemeli mideleri çok küçük olduğu için çabuk kan şekeri düşüyormuş bu yüzden de fazla uyuyorlarmış
Fulyaalin Adakuss 1 aylıkken şeker depolari dolmuş oluyor yani bebek ne zaman uyanır isterse o zaman emzir boşuna uyandırma öyle bir alisiyorlar ki sonra hep uyanmasın diye gözünün içine bakarsın
_ipekk18 susiron sorma kuzum şaştı kaldık eşimle Geçende duştan sonra emdi uyudu gece uyandirsmadim emzircem gözünü açamıyor ☺️ mıyıştı beyefendi doktorda 3.4 saati geçmesin emmesi dedi 🤷♀️🙂 uyku tatlı geliyo