Leyla0613 İyi akşamlar hanımlar 9. Ayda kızamık aşısı yaptırdınız mı bir yaşında yaptıranlar var 9. Da yaptıranlar var neye göre karar verıyor doktorunuz dezavantajı varmı acaba erken yaptırmanın.
Bonnusimo Leyla0613 9.ayında olan kızamık aşısını olsada olmasada 1 yaşta yine olucak ekstra koruyucu olması icin eklemişler ama aşı takviminde görünmüyor. Ben yaptırmamıştım zaten bi dünya aşı oluyor özelleri vs diye pandemi dönemi bi yere cıkmıyoruz zaten diye cok sükür bişey olmadı yaşında yaptırdım
Acemianne012 Leyla0613 ben 1 hafta olacak yaptirdim huzursuzluk dışında bisey olmadı çık şükür ebe getir dedi burda Afgan uyruklu cok var yani ne bilim o getir diyince hic sorgulamak aklıma bile gelmedi ya burda okuyunca aklıma geldi ama vurduk
cupacakes Ay icin ebe aradı asisi var diye ben de arada kaldım kimi var dedi kimi yok . Neyse ebenin dediği doğrudur diye düşündüm . Bizim kızın ateşi çıkar her asi sonrası diye annemlere gittim oradaki aile hekimliğinde yaptirirm diye . Oradaki ebe tanıdık çıktı ben yaptırma taraftarı değilim kızamık salgını çoksa yapılıyor dedi boşuna yormayalım bebeği zaten 12. Ayda tekrar dozu var dedi. Doktorumu aradım sordum . Evet salgın durumuna göre değişiyor istersen yaptırma dedi buralarda çok mülteci vs yok Çünkü . Yakın arkadaşımın doktoru yaptıralım yine de 12. Aya daha 3 ay var garanti olsun demiş o yaptırdı ama ben 2 defa yaptırmadigim icin mutluyum suan 12 aylık oldu yarın yaptıracağım . Uzattım biraz ama benim de aklımı çok kurcalamıştı detaylı olsun dedim öpüyorum
Leyla0613 cupacakes çok teşekkür ederım yanıtınız için 9. Ayda yaptırınca 12. Ayda tekrar yaptırılıyor o zaman anladıgım kadarıyla benım bulundugum yer sessız sakin ama bizim sağlık ocagı yaptırıyor. Bende büyük ihtimalle sizin gibi karar vereceğim gerek yok yormaya tekrar teşekkür ederim iyi geceler
cupacakes Leyla0613 evet tekrar dozu var 12. Ayda . Tamamen insiyatif ve doktor yönlendirmesine bağlı . İyi geceler 🌙
Leyla0613 Acemianne012 bölgeye göre değişiyor benım bulunduğum bölgede yok ama neden yaptırılıyor bilmiyorum 1 yasında tekrarlanacaksa yaptırma taraftarı değilim bende
Mervederen Bizim de doktorumuz yapalım dedi ben riske atamam kızamık olma ihtimalindense aşısını olsun 🌸