Tam iki ay oldu doğum yapalı ama ben bol su ve sıvı tüketmeme rağmen kabızlık problemi yaşıyorum iki üç gündürkide fenalardayım basur oluştu bende ve kabızlık yüzünden olduğunun farkındayım doktora gideceğim ama daha var randevu ma böyle olup çaresini bulan varmı bi çocuk doğurdum valla heryeri dağıttım ya iki ay oldu hergün bir şikayetim var sanki tüm gun yürümüşüm gibi bacak ağrısı da çekiyorum basur için önerebilceginiz krem falan varmı kızlar elimde olanlardan kullanıyorum ama faydasını görmedim