Defnemkalbim36 Mrb arkadaşlar bebeğim 7ci aya girecek hala regal olmadım iki ay önce test yaptım negatif sizce adet olmadan hamile kalınırmi?
Anne- Defnemkalbim36 ben 8. Ayda oldum adet sezeryan oldum kendını anca topluyor vücut tabi yine korunun
serebro Defnemkalbim36 adet olmaman yada emziriyor olman hiçbir şey ifade etmiyor. Her korunmasız ilişki risktir