Kızlar merhaba 3 ay 23 günlük bebeğim var.
Kendi odası var beşiği var fakat şuanda orda yatırmiyoruz yatak odama ayrıca ufak bir portre beşik aldım 6-7 ayına kadar yanımızda uyuması için içine reflü yatağı koyarak uyutuyorum fakat reflü yatağında kayıyor ve beşiğin uç kısmına sıkışıyor malesef.
Bende reflü yatağını kaldırdım ve içine silikonlu yorgan battaniye üst uste koyarak yatak yaptım ama çok yumsak oldu çocuk briaz içine gömülüyor arastirmalarimda da yumuşak yatak iyi değilmiş bebeklere.
Sizce nasıl yapsam içini bebeğim rahat uyur