sacmasapan al benden de o kadar, 19 aylık olacak son 1 aydır başladız herşeye aglıyo hiç birşeyden mutlu olmuyo, sürekli kucak istiyo sürekli aglıyo, daha bi 6 aylık oglumda var 2si birden kafayı yedirtiyo bana bende oturup aglıyorum sürekli, nasıl geçecek bilmiyorum