kızlar biraz birikmişim var, çalışıyorum, yıllardır anca birikti de neyse :) irili ufaklı altınlarım bir bilezik olacak kadar oldu, yani üstünü tamamlayıp 20 grmlık bşr bilezik yaptırabilirim, sorum şu, onları bozarsam çok zarar eder miyim, bileziğin işçiliği var bu altınları bozarkenki zarar var, tam anlamıyorum ben, sizce değer mi, zararı çok mu? bir de elime takmak için almayacağım annemlerde duruyordu altınlarım, ufak grm çeyrek vs saklaması daha zor olur diye düşünüyorum