Kızlar ben takılmıyordum yani kızım 8 aylık yemek yesede tatlı niyetine şöyle bi beni emer bi 15 dk sonra falan bende de emziririm, balık verdikten sonrada emzirdim hep şükür bi sorun olmadı balıklar hep tazeydi ama olmasada ben anlamam zaten dayımla yengem az önce nasıl yedirip emziriyosun ben hiç balık sürmedim azına çocukların bu sebepten dedi 3 tane çocuk büyütmüşler anne sütü emiyo diye hiç vermemişler ama doktorlar hafta da bir balık yiyebilir diyor saçma geldi bana sizce sakıncalı mı anne sütü emiyo diye balık yedirmemek 🙄