Monap Anneler merhaba, oğlum 1 yaşında bir gun pisik degilse ikinci günü sivilceli pisik oluyor. Krem sürüyorum geçiriyorum ertesi günü yine aynisi 6 aydan beri pisikten kurtulamadim oneriniz varmi ?
1melekannesii Monap merhaba canım çok zor bişey ya pişik. Kızımda çok pişik olur ben sağlık ocağındaki doktorumuza sordum sürekli pişik oluyor bezden mi diyorum değiştiriyorum gene oluyor dedim idrar tahlili ver dedi temiz çıktı çok şükür o zaman cildihassas ondan o zmana dedi. Size bı tahlil verin bı baktırın derim
Serpiltoprak21 Monap günlük olaraka her alt değiştirmede pişik kremi kullanıyormusun ben oğluma her seferinde alkol paraben içermeyen ıslak mendil kullanmama tağmen sıcak suyla yıkıyorum ıslak mendilini arfından çiş kaka fark etmez sudo cream kullanıyorum hiç pişik olmadı üç aya giricez bez fark ediyor prima prima care en iylerini kullandık iyi gelmedi molfiks gelmedi sleepy çok iyi geliypr ama özenli davranmak gerek
Monap Rainnnn Evet bez degistirdim ama hangi bezi kullanirsam kullanayim 2 gunu pişik oluyor ben geciriyorum pişigi yine oluyor
Rainnnn Monap allah şifa versin o zaman doktora gidip belki kortizonlu kremlerden verebilir antibiyotikli kremler var onlardan
Monap 1melekannesii Çişimi kakasimi yapar anlamadimki popo deliginin o kenarlari hep pişik ben geciriyorum 2 gun sonra yine aynisi
Rainnnn Alerji olabilir pütürlü pişik bizim dalin ıslak mendile alerjimiz var . Bide bez değiştirip devam edin hakiki zeytin yağı hiç alerji ve pişik yapmıyor ve mustela krem . Ama mantar kadar olduysa travazol kullanın
Monap Rainnnn Ya kullandim travazolda kullandim hic gecmedi bende buranin kremlerini aldim niveanin pisik kremini kullandim iyi geldi suruyorum geciyor ertesi gunu yine ayni
Serpiltoprak21 Monap pop kenarı alerjiden genelde oluyor sütün tazyikliyse ondan oluyo benim doktorum önce taziğini sağ sonra emzir diyor
Monap 1melekannesii Ayyy değiştiriyorum ne kakali tutuyorum ne cisli ne yaptiysam yok edemedim su pişigi . Acaba cani yaniyormuduur
Monap Serpiltoprak21 Evet her alt degistirmede kullaniyorum hemen hemen bi surmezsem ikinciye mutlak sürüyorum her kremi kullandim
LadyBugg Yani su durumda insanin aklına 2 şey geliyor. Ya bebeğinizin bezini uzun sure değiştirmiyorsunuz.. Ya da suan kullandığınız bez çocuğunuza iyi gelmiyor. 6.aydan beri bu sorunu yaşıyormussunuz. 6 ay cok uzun bir süre sık sık bez değiştirin farkli markalar deneyin.. Ya da bebeğinizin bezini daha sık temizleyin .
Monap LadyBugg Her bezi denedim Burada bez birakmadim artik inanin. 1 bucuk saatte bir bez degistiriyorum ciş yapsada yapmasada. Kakasini yaptigi dkka alıyorum ve bunada özen gösteriyorum.
Serpiltoprak21 Monap acaba süt alerjisi olabilir mi benim oğlumun var çünkü alerjik mama kullanmak lazım hem doktor reçetesiyle ücretsiz alıyoraun
Deletedmom_34 Monap sürekli yıkayın ben 2 aydır neredeyse hiç ıslak mendil kullanmıyorum, her defasında yıkıyorum, nadir pişik olur, ondan mnce kanardı pişikten
Deletedmom_64 Monap ya bizim de aynı ama ben bezden olduğunu düşünmüyorum çünkü doğduklarından beri her markayı kullandım ne zaman ek gıdaya geçtik ilk zamanlar değil ama bizim yediklerimizi yenwyw başladılar sürekli pisik bende biktim elbette canları yanıyor ama ne yapsam bilemiyorum