15 aylık bebeğim var. 6 aylık hamileyim. İlki sezeryan. Çok isterdim bu sefer normal doğum yapmak. Dr ile konuştuk. Kendiliğinden sancın gelir, açıklığın olur o zaman deneriz dedi. Suni sancı falan riske atmicakmış beni. Ama ben ssvd adı altında çok duydum bu meseleyi. Özellikle İstanbul Rami Hastanesinde Nehir hanım varmış sezeryan sonrası normal doğumu destekliyormuş. Çok methini duydum. Benim takipçi dr um başka bu saatten sonra dr değiştirmek istemiyorum. Yoksa en baştan ona giderdim