pogacayanakli_aylamm Kizlar benim.bebegimin d vitamini düşük cikti. Doktorumuz coledan d3 150.000 olandan 5 damla demis. Sizler kac damla kullanıyorsunuz 1 yas d vitamini düşük olan bebeginiz icin
sedaykn pogacayanakli_aylamm 1 yaş sonrası 600 lük kullanılıyor zaten. Ona göre dozunu ayarlamıştır doktorunuz.
babyandmom1 pogacayanakli_aylamm bizim tahlil yapılmadı ama bıngıldağı ayına göre biraz açık arttıralım dedi 5 damla yaptı🤷🏻♀️
annediyebiri pogacayanakli_aylamm 1 yaşında d vit eksik çıktı bayağı düşmüştü doktor 1000 lik ocean kullan dedi
pogacayanakli_aylamm sedaykn nasil yani 600 luk hamgisi oluyor. Mesela devit 3 de 50.000 yaziyor devit 3 vermek istersem kac damla vermeliyim
sedaykn pogacayanakli_aylamm Devit 3 vermeyin bence onun içeriği temiz değil. Ocean veriyor bize doktorumuz. 600 ıu 1 fıs.
pogacayanakli_aylamm babyandmom1 1 yasindaymis bebek d vitamini degerleri baya dusuk cikmis doktor rasitizm olup yurume kaybi felan yaşayabilir demis. Duzenli kullanmak gerçekten onemliymis.
babyandmom1 pogacayanakli_aylamm ben her gün veriyorum ama aynı saatte ayarlayamadım hayırlısı inşallah o çocuktada bir sıkıntı olmaz🙁