Nilhanim benimki de dogduğundan beri hep dik durma derdimde. Allahim arabayla giderken dikelirdi el kadar bebek. Bi suredir duzelmisti bu aralar gene basladi. 2 yasinda. 2 hasina girdiginden beri bi delirmeler basladi. 1 yastan sonra akillanan cocuk 2 yastan sonra bi delirdi noldu anlamiyorum. Gene arabada bogusmalardayiz. Yerlere atiyo arabada kendini. Alisverise gidiyoruz arabasindan inmek istiyo, yirutuyoeuz kendini yere birskiyo, yada kalkip kosuyo kendini dusuruyo, ya da kucagimiza aliyoruz yuzumuze saldiriyo, isiriyo. Bu zaten yuze goze saldirma isirma nedir allah askina bilen anlatsin. Dis donemi diye yapiyo saniyorum ama cirmiklama ve sac yolma, babasinin gozlugunu alip bunlari yaparken simarip gulme falan var. Bugun icimden dedim hiperaktif falan mi acaba. Gerci benim abimde boyleymis annem diyo her yerim isirik iziydi. Cam falan kirarmis durmadan. Valla insallah benzemez ama 2 yasinda boyle olanlar var mi baska. Ben delirdim baya bugun icten ice