Ikizlercan benim ikizler 52 gunluk oldular. ilk cocuklarım tecrubesizdim ama sezaryen dısında bişey zorlamadı taa ki gaz sancıları baslayana kadar. ikisi de hic durmuyor simdi, ikisi de kolik, biri gunde 3-4 saat aglarken digeri tum gun aglıyor hep ayakta sallıyorum bıraktıgım an uyanıyor. baslarda ben bakarım temizlikci bulup derken simdi insanlar beni yalnız bıraksa gozum doluyor. benim cocukların cok yaramaz oldugunu soyluyor gorenler ama. sizinkiler iyi huyluysa, emip uyuyorlarsa olabilir. benim cocuklarla imkansız ama bence iki cocukla tek kalmaya hic gerek yok.