Kizlar merhaba bi tanidigimin cocugu 1 yaşinda genel kontrole goturduklerinde D vitaminin çok düşük oldugunu söylemiş doktor normalde değerin 30 olması gerekirken 2.6 çikmiş cocuğun vitamini hiç yok gibi birşey yani şuan yürüyor ama 2 ay sonra kalici olarak yürümeyebilir bile belki demiş moreller çok bozuk endokrine yönlendirmiş oraya gidicekler ama başina böyle birşey gelmiş olan varmi ne yapilmasi lazim vitamin vermiş ama soyledigi şey cok ciddi birşey yürüyemeyebiklir artik demesi ve çok uyuyor cocuk vitamin değerleri düştugu icin olabilirmi baygin gibi yatiyor gun icinde lütfen bi öneride bulunun nereye götürülmesi lazim hangi bölüme prafesörlere götürücekler hangi bölüm ilgilenir bununla. Cocuğa bakinca zaten gelişim geriliği bariz belli ufak tefek çocuk Raşitizm sendromu olabilir demiş doktor 😞