Havva2010 canım benim ki 2ay 25günlük sürekli salya akıtıyor üstü sırılsıklam, elini ısırıyor emiyor ekinden gelse yumruuğunu ağzına sokacak o derece 🤦🏼♀️ Diş kaşıyıcı verdim ama almadı geçen gün parmağımı verdim ağzına resmen dişleri yok ama ısırdı yani benim parmağımı öyle ısırdıysa kim bilir kendi elini nasıl ısırır diye düşündüm acaba bizim de mi diş gelecek 🙄 kaç ayda başladı belirtiler