Bebeğim 50 günlük.2 gündür memede çok az kalıyor emmek istemiyordu aklima gelmişti ama yine de inanmamıştım.bugun biberonla mamayı iştahla içti memeye tuttuğumuzda ağlayıp sinirlendi.Yasayip çözüm bulan var mı anneler? Emzirmeyi çok istiyorum, kilo alımı çok düşük diye kendi kafama göre mama başladım biberonla.2 hafta sonunda bu hale geldi olaylar. Çok üzülüyorum.Ac uyuyor ama memeyi kabul etmiyor.