17062019 yok konuşuyor Kelimeleri var yani kapı çalsa ( dim o) yada anne beni al diyecekse (anne aa) işte elmaya (ilma) gibi çoğu şeyleri var ama ne bilim 3yaşına girecek 13martta bunlar az gibi bide sürekli otizm postu açılıyor kafayı yicem okudukça çocukta bişey olmasa bile niye öyle yapıyor ki bişey mi var oluyorum psikolojim bozulacak en iyisi uzmanına götürmek