Kızlar eşimin testi pozitif çıktı bu sabah. Biz odaları ayırdık tabi. İhtiyaçları dışında odasından çıkmıyor. Evi sürekli havalandırıyorum. Pencerenin biri hep açık kalıyor. Kendisi de havalandırıyor odasını. O çıkmadığı için maske takmıyorum. O çıkınca hemen takıyorum. Elimde dezenfektan sürekli kapı kolları lamba tuşları vs hep sıkıyorum. Elime de aynı şekilde. Aynı odada bulunmadığımız halde yine de takmam mı gerek? Boğuluyor gibi oluyorum. İlgilenmem gereken 2 çocuk, yemek vs var. Bugün tümgün maskeliydim çok zor oldu benim için. Sizler nasıl yaptınız?