Deryaoz cabim 30 aylik tam hircinlik laf anlamamazlik zamanlari zaten. Dikkat et cocuguna, gozunden ayirma. Digerine ne kdr anlatsanda anlamicagi aylarda. Aileyle ilgisi yok. Ben hergun anlatiyorum benimkine. 25 aylik olcak az kaldi. Ama 1 aydir sabrimi siniyo inan. 2 yasa girdik illallah yani. Isirma, sac cekme, vurma. Her seferinde annecim vurma boyle sevceksin bla bla. Yok anlatamiyoruz. Cok sevinince ya da istedigi bisey olmayinca yapiyo. Normal duygularda yapmiyo ama bu iki uctayken yapiyo. Valla bilen biri varsa bana da yazsin hatta napmam lazim diye. Siz de bence bebeginizi ayirmayin gozunuzden