Bebeğim bı hafta önce uyku esnasında beşiğinden düştü Allah’a şükür bir sorun yok ama ayağımda sallayıp bıraktığım an ağlıyor ve uyanıyor gece çok zor oluyor anca ayağıma tekrar alırsam susuyor napmam gerekiyor psikolojik olarak etkilendim acaba bu arada 6 buçuk ayligiz